loading...
دنیای ترانه
کنسرت های جدید

بابک جهانبخش

علی رایجی بازدید : 29 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در اولین گفتگو پس از ورود به عرصه رسمی موسیقی پاپ مطرح شد؛

سامان جلیلی: تمام تلاش من فاصله گرفتن از خواننده‌هایی است که الان هم سطح آن‌ها هستم

سامان جلیلی: تمام تلاش من فاصله گرفتن از خواننده‌هایی است که الان هم سطح آن‌ها هستم

عوامل تولید آلبوم چه کسانی هستند؟

آهنگساز تمامی قطعات خودم هستم. «امید علیجانی» و «شهرام جلیلی» ترانه سراهای آلبوم هستند. «کوشان حداد»، «پوریا حیدری»، «معین راهبر»، «انوشیروان تقوی»، «امیرحسین اویسی» و «حامد برادران» هم در قسمت تنظیم قطعات حضور دارند.

 

*از آثار قدیمی خودتان هم در چیدمان قطعات استفاده کرده‌اید؟

احتمالا فقط از یک قطعه استفاده خواهم کرد که آن هم قطعه «بهونه» خواهد بود زیرا خیلی‌ها من را با این اثر می‌شناسند. سایر قطعات همگی جدید هستند و تا کنون پخش نشده‌اند.

 

*برای قبل از انتشار آلبوم چه برنامه‌هایی دارید؟

کلیپ یکی از قطعات به نام «شعله دار» با تنظیمی از معین راهبر ساخته شده است. در روزهای منتهی به انتشار آلبوم هم یک تیزر تصویری را منتشر خواهیم کرد. این تیزر شامل بخش‌هایی از پنج قطعه آلبوم است.

 

*مدتی پیش در صفحات طرفداران شما خبرهایی مبنی بر انتشار غیر رسمی آلبومی با عنوان «آرزو کن» منتشر شد. قصد انجام چنین کاری را دارید؟

در دورانی که گفتم مراحل تولید با مشکلاتی همراه بود این تصمیم را داشتم. طی مشورت‌هایی که با مدیر برنامه‌های خودم داشتم به این نتیجه رسیدیم که فعالیت غیر مجاز نداشته باشم. ارائه آلبوم «آرزو کن» منتفی شد و چهار قطعه از آن مجموعه به آلبوم پرتگاه وارد شد.

 

*تا زمان انتشار آلبوم پرتگاه قصد انتشار قطعه جدیدی را دارید؟

به احتمال زیاد دو یا سه قطعه پخش خواهد شد که از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

*حدودا چه زمانی را برای انتشار این مجموعه پیش بینی می‌کنید؟

تمامی کارهای مجوز انجام شده است و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود به امید خدا آلبوم پرتگاه را تابستان امسال به مخاطبانم تقدیم می‌کنم.

 

*برخی از خواننده‌ها آلبوم اول خود را صرفا به عنوان یک اعلام حضور در نظر می‌گیرند و برخی هم با آلبوم اول به دنبال تصاحب القاب گوناگون و رقابت جدی هستند. شما به آلبوم پرتگاه چگونه نگاه می‌کنید؟

تمام تلاش من فاصله گرفتن از خواننده‌هایی است که الان هم سطح آن‌ها هستم و توانایی‌های خودم را اثبات کنم. هدف من این است که یک خواننده سطح بالا باشم و آثارم حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد. زحمات بسیار زیادی را متحمل شدیم و دیگر پس از انتشار آلبوم نظر مخاطبان تعیین کننده

خواهد بود.

 

*تا کنون کنسرت بزرگی در تهران برگزار کرده‌اید؟

خیر. تهیه کننده‌هایی بودند که نسبت به برگزاری کنسرت در سالن‌های بزرگ تهران برای من اقدام کنند. اما تصمیم گرفتیم که بعد از انتشار آلبوم در تهران روی صحنه بروم تا حرف جدیدی برای گفتن داشته باشیم. اجراهای زیادی در شهرستان‌ها داشتیم تا تجربه کسب کنم و در کنسرت‌های بزرگ مسلط‌تر ظاهر شوم.

 

*فکر می‌کنید تا آخر امسال کنسرتی در تهران داشته باشید؟

بله. قطعا این اتفاق خیلی زود‌تر رخ می‌دهد و رهبر ارکس‌تر من به احتمال خیلی زیاد «بهنام ابطحی» خواهد بود. ایشان در حال برنامه ریزی هستند و پس از آلبوم با یک ارکس‌تر قوی کنسرت‌هایی را در تهران برگزار می‌کنیم. قصد تعریف ندارم ولی آلبوم پرتگاه در حدی هست که بتوانیم اجراهای خوبی با آن داشته باشیم.

 

*آیا برای کنسرت‌های تهران برنامه خاصی دارید و می‌خواهید که متفاوت باشند؟

بهنام ابطحی یکی از چهره‌های سر‌شناس است و در صورتی که افتخار همکاری با ایشان را داشته باشم اصطلاحا خیالم از پشت سر راحت خواهد بود. زیرا می‌گویند وقتی خواننده روی استیج می‌رود باید خیالش از پشت سر و ارکس‌تر راحت باشد. اجراهای زیادی را دیده‌ام و به نظر من اجراهای «فرزاد فرزین» و اتفاقات ویژه‌ای که دارد خیلی خوب است. اغلب دوستان یک روال معمولی را در کنسرت‌های خود دنبال می‌کنند ولی ما برنامه‌هایی را داریم که کنسرت‌های سطح بالایی را داشته باشیم. باید ببینیم با توجه به شرایط کدام یک از برنامه‌هایی که داریم اجرایی خواهند شد.

 

*این اولین گفتگوی شما با سایت «موسیقی ما» بود و فکر می‌کنم اولین مصاحبه پس از آغاز فعالیت‌های رسمی شما باشد. دوست دارم به عنوان آخرین سوال چند کلامی را با مخاطبان خودتان صحبت کنید.

می‌دانم که مخاطبانم در این مدت خیلی اذیت شدند و در سایت و وبلاگ من گلایه‌های خود را مطرح می‌کنند. امیدوارم که انتشار این آلبوم بتواند پاسخگوی بخش کوچکی از محبت‌های آن‌ها باشد. در این مدت باقی مانده تا انتشار آلبوم از این عزیزان توقع همراهی هر چه بیشتر را دارم و این اطمینان را می‌دهم که امسال بیشتر در کنار هم خواهیم بود.

 

منبع : موسیقی ما

سامان جلیلی: تمام تلاش من فاصله گرفتن از خواننده‌هایی است که الان هم سطح آن‌ها هستم

سامان جلیلی: تمام تلاش من فاصله گرفتن از خواننده‌هایی است که الان هم سطح آن‌ها هستم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    عکس خوانندگان

    عکس های فیلم جدید

    عکس سریال های جدید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 304
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 937
  • بازدید ماه : 2,136
  • بازدید سال : 11,519
  • بازدید کلی : 99,019
  • ویدیو های جدید

    اخبار موسیقی